reklama

Údolie divých ruží

Táto báseň pochádza ešte z obdobia mojej partnerskej abstinencie, keď som ešte nemal priateľku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Existuje jedno nádherné miesto.
Krajšieho miesta snáď ni nieto.
I keď nebo sa tu snúbi s peklom
a udalosť sa tu šíry vetrom,
nemám naň ni krivého slova.
Jedine moje srdce v tele stoná,
v tom údolí divých ruží,
ktorého krásu len láska ruší.

Pod ťarchou lásky stonajú stromy,
pod ťarchou nerestí lámu sa stoly.
Je tu toľko krásy, až je to hriešne.
V očiach bezduchých je to smiešne.

Tu telá opojené slastnou vášňou,
telá tupené tou láskou krásnou,
vlnia sa spolu v slastnom objatí,
plnom adrenalínu, potom obliati.

Toľko krásnych ženských tiel.
Ďalšej knihy ďalší diel,
venujem im, tím krásnym ženám.
Viac čo dať im už vôbec nemám.

Vyziabnutou dušou len po jednej prahnem.
Ja čakám a z času si ďalšie sústo kradnem.
No nemám viac času. Už dochádza.
Moje srdce kdesi na večnosť odchádza.

Tu v údolí divých ruží
už nieto lásky, čo ma vzpruží.
Neušlo sa mi z nej. Došli zásoby.
To prázdno v duši mi len bolesť znásobí.

Každá žena je jedna divá ruža.
Každá z nich si už našla muža.
Len ja som ostal sám... bez páru.
Ako mám zmeniť tú lásku nestálu?

Anton Chladný

Anton Chladný

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som žiakom stredného odborného učilišťa v Rožňave, odbor mechanik - elektronik, výpočtová a organizačná technika. Obľubujem prácu s PC, ale predovšetkým rád čítam a píšem. Hlavne posledné roky sa moja pozornosť upriamuje na prózu, ale snáď ani moja poézia nie je zanedbateľná. To však nechám už na posúdenie pre vás. Zoznam autorových rubrík:  PoéziaRomán na pokračovanieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu