reklama

Priznanie

Obyčajná ľúbostná báseň. Ohodnotiť ju už nechám Vás.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Vždy keď spánkom sladkým spíš
a noc k tebe sníčky skladá,
i keď tomu možno neveríš,
v diali Stojím ja, čo tvoju ruku hľadá.
Po tvojom dotyku ja strašne túžim,
jemnom, nežnom, letmom snáď,
a i keď na srdci ma láska súži,
neodvážim sa tiché priznanie zakričať.

Vždy, keď ti mesiac viečka hladká,
ja na stráži tíško stojím.
Zdáš sa mi strašne sladká,
zo dňa na deň tvoje rany hojím.
Nechcem, aby bol viac smútok v tvojej duši,
nech sa z nej stiahne mrákava.
Jak dažďové kvapky ti slzy suším,
ďaleko od miest, kde by vrana krákala.

Chcem sa priznať k svojim citom,
ktoré nosím v sebe neodkladne.
Žiadny maliar nevyjadrí ju skicom,
aj keby kreslil, kým mu ruka neodpadne.
Ja ľúbim ťa, strašne ťa ľúbim.
Chcem byť pre teba ten pravý,
i keď s osudom sa o teba súdim,
Tak vyslyš ma, kým som v mysli zdravý.

Anton Chladný

Anton Chladný

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som žiakom stredného odborného učilišťa v Rožňave, odbor mechanik - elektronik, výpočtová a organizačná technika. Obľubujem prácu s PC, ale predovšetkým rád čítam a píšem. Hlavne posledné roky sa moja pozornosť upriamuje na prózu, ale snáď ani moja poézia nie je zanedbateľná. To však nechám už na posúdenie pre vás. Zoznam autorových rubrík:  PoéziaRomán na pokračovanieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu